22 Temmuz 2011 Cuma

Kötü Ruh

Maxime Chattam'la tanışmış mıydınız? Gerilim ve Polisiye kitaplarını seviyorsanız, bu işte gerçekten iyi işler çıkarmış bir yazardan söz ediyorum. Kötü Ruh yazarın ilk kitabı ve gerçekten harika bir başlangıç diyebilirim. Benim bildiğim kadarıyla şu an yazarın 6 adet kitabı var ve ben burada hepsinden bahsetmeyi planlıyorum. Kötü Ruh'a geri dönecek olursak, Joshua Brolin FBI'da aradığını bulamamış ve doğduğu kentin polis teşkilatında çalışan bir müfettiş. Kolu, bacakları kesilmiş ve alınlarından bir sembolün kazındığı kadın cesetleri Brolin'nin korkunç bir seri katil ile karşı karşıya olduğunun bir göstergesidir. Olaylar çabuk çözülür ancak asıl karmaşa olaylar çözüldükten sonra başlamaktadır.

Bu kitapta insanı etkileyecek bir çok öge var, cinayetlerin doğa üstü olduğunu düşünmeye başlamak ve hikayenin sonuna kadar işlerin nasıl yürüdüğünü anlayamamak bu kitabı çekici kılacaktır. Polisiye ve Gerilim romanlarında benim favori yazarlarımdan biri olmayı başardı. Dilerim çok kısa zamanda yeni ve sürükleyici romanlarıyla bu tarz kitap sevenlerin yüzünü güldürür:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder