14 Temmuz 2011 Perşembe

FısılTı

Bu kitap Vampir kitaplarının yavaş yavaş sonunun geldiği ve artık Düşmüş Meleklerin çağının başladığının bir habercisi gibiydi. Alacakaranlık serisinden hiç esinlenilmemiş desem yalan olur. Bir gecede merakla okuduğum bir kitap oldu, evet belki alacakaranlık serisine benziyordu ancak ben kitabı okurken epey keyif aldım ve zaman zaman sonuyla ilgilide değişik tahminlerde bulundum.

İşte Kitap kapağının arkasından bir yazı;

" Siyah gözleri beni adeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hala ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu. "

Kitabı özetlersek Liseli genç kızımız Nora, sınıflarına yeni gelmiş Patch ile tanışır. Patch'e karşı iç sesi onu uyarsa da kendini onun karanlık çekiminden uzaklaştıramaz. Patch ise onu öldürmek için Nora' ya yaklaşmaya kararlıdır. Neden öldürmek istediğini de siz okuyup görün derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder