4 Eylül 2011 Pazar

Başka bir Fantastik Seri:)

Muhtemelen blog'u okuyan herkesin anladığı gibi Fantastik kitap hayranlarındanım:) Takip ettiğim oldukça fazla seri var ve yakın zamanlarda bu serinin 5. kitabını okudum. Bu serinin fotoğraflarını koymadan önce kitaplardan genel olarak bahsedeyim; kitapta aklınıza gelebilecek her türlü ilginç yaratığı bulabilirsiniz-cadılar, karabasanlar, ejderhalar,vampirler,şekil değiştirenler vb.. Saydığım fantastik yaratıklar sadece kitaptakilerin bir kısmı olduğunu söylemeliyim. Bazı türlerin tamamına genel olarak peri deniliyor ve kitaptaki kahramanlarımız Yarı Peri(Anneleri insan ve Babaları peri).

Serinin bir güzelliği her kitabın bir kardeşin ağzından anlatılıyor olması, Yarı peri olan 3 kardeşin dünyayı kötü cinlerden kurtarmak için çabalamasını ve bu arada kendi şahsi problemleriyle uğraşmalarını anlatıyor kitaplar. Kardeşlerden biri Cadı, diğeri kediye dönüşen bir yarı peri, sonuncusu ise bir vampir(iyi olanlardan).

Kitabın her seferinde farklı bir karakterin ağzından anlatılması benim oldukça beğendiğim taraflarından biri, sevmediğim yanı ise her kitapta bir önceki yaşananlardan sürekli bahsedilmesi, eğer kitapları peş peşe okursanız bu biraz sıkıcı olabiliyor.

Alışılmış fantastik kitaplardan oldukça farklı bir seri olduğunu düşünüyorum. Fantastik bir şeyler okumak isterseniz tavsiye ederim. Kitaplar sırasıyla: Cadı-Değişim-Karanlık-Ejderha Cadı-Gece Avcısı-Şeytan Kadın. Şeytan Kadın'ı henüz okumadım ancak 1 hafta içinde muhtemelen okumuş olurum, kitabın çıktığını yeni öğrendim:)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder